"Maga az élet fölfoghatatlan csoda - s akiben nincs ámulat, az soha az igazság közelébe sem juthat." (Müller Péter)

2013. dec. 3.

Szezon van..

Kötök. Ezzel kezdtem valamikor 30 akárhány éve (drága Isten..), és most hanyagolom a hímzést miatta.
Legutóbb ez készült a lányomnak. Körülbelül két hete. Még fotózni sem tudtam korábban, mert azonnal birtokba vette. Ez azért eltöltött némi megnyugvással, hogy mégsem olyan rossz a végeredmény. :)
Saját kútfőből készült. Nagyon egyszerű kis szett különben. Némi mackókötés, rugalmas kezdés. Ennyi kb. Na jó.. jut eszembe, a sálnál trükköztem kicsit, hogy mindkét végén rugalmasan kezdhessek, így a két végéről külön kezdtem el, és az egyik passzét szemutánzó öltésekkel illesztettem a sálhoz.


Fonal: Alize Burcum batik 4200, 200 gr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése